Nazwa forum

Opis forum


#1 2010-08-18 16:03:36

Jiro

Administrator

Zarejestrowany: 2010-08-15
Posty: 10
Punktów :   

Wojownik

Wojownik:

Statystyki: +5 do siły; +5 do wytrzymałości;

Techniki:

Poziom 5:

- Młot:
Pięść użytkownika staje się strasznie twarda. Przez dwie tury nie czuje bólu (na całym ciele).
Koszt: 100 Energii Życiowej
Koszt nauki: 5 Szlachetnych Ziarenek.

- Taniec Bojowy
Wojownik potrzebuje do wykonania tej techniki broni. Podczas używania techniki użytkownik kręci się w kółko. Technik jest zarazem obronna jak i ofensywna.
Koszt: 100 Energii Życiowej
Koszt nauki: 10 Szlachetnych Ziarenek.

- Szarża
Podstawowa umiejętność wojownika. Użytkownik rzuca się na przeciwnika nie zważając na nic. Podczas tego ataku jego statystyki podnoszą się: +10 siła; +10szybkość. (tylko na ten jeden post!)
Koszt: 150 Energii Życiowej
Koszt nauki: 10 Szlachetnych Ziarenek.

- Wałek
Wojownik podbiega do przeciwnika i rzuca mu się w nogi turlając się po ziemi. Technika powala prawie każdego na ziemię. Zaskoczony przeciwnik jest wtedy łatwym celem.
Koszt: 100 Energii Życiowej
Koszt nauki: 5 Szlachetnych Ziarenek.

- Okrzyk
Wojownik przeraźliwie się wydziera. Na 3 posty jego siła jest zwiększona o 5 punktów.
Koszt: 100 Energii Życiowej.
Koszt Nauki: 15 Szlachetnych Ziarenek.

- Furia
Wojownik wpada w szał i atakuje przeciwnika z furią. jego ciosy są bardzo chaotyczne, ale mogą wyrządzić sporo krzywdy.
Koszt: 100 Energii Życiowej
Koszt Nauki: 10 Szlachetnych Ziarenek.


Poziom 4:

- Okrzyk Bojowy
Wymaga: Okrzyk
Ulepszona wersja "Okrzyku". Wojownik drze się przeraźliwie po czym uderza stopą w podłoże. Statystyki: +10 Siła na pięć postów.
Koszt: 200 Energii Życiowej
Koszt Nauki: 20 Szlachetnych Ziarenek

- Heroiczne Uderzenie:
Wymaga broni dwuręcznej.
Użytkownik wykonuje pionowe uderzenie. Wokół broni pojawia się aura. Trafiony przeciwnik ma nikłe szanse na przeżycie.
Koszt: 150 Energii Życiowej
Koszt nauki: 25 Szlachetnych Ziarenek.

- Szarża Byka
Wymaga: Szarża
Ulepszona wersja "Szarży". Tak samo jak podstawowa wersja podnosi szybkość i siłę o 10 pkt na czas ataku, ale również pozwala użytkownikowi uderzyć przeciwnika obydwoma pięściami w brzuch.
Koszt: 200 EŻ
Koszt nauki: 20 SZ

- Styl żmii
Polega na wyciszeniu się wojownika. Technika głównie defensywna. Wyciszony i skoncentrowany wojownik czeka na atak przeciwnika i wyprowadza błyskawiczny kontratak. Podczas używania techniki użytkownik nie może ruszyć się z miejsca, bo technika zostanie przerwana. Na czas używania + 10 Szybkość i + 10 Refleks
Koszt: 50 EŻ na turę
Koszt nauki: 25 SZ

- Skalna skóra
Wojownik twardniej w dosłownym tego słowa znaczeniu. Jego skóra utwardza się tak mocno, że bardzo trzeba się wysilić aby zadać poważniejsze obrażenia użytkownikowi. + 10 wytrzymałości na czas używania
Koszt: 100 EŻ na turę
Koszt nauki: 30 SZ

Poziom 3:

- Aura Broni
Wojownik nadaje swojej broni jakby blask. Wokół przedmiotu pojawia się lekko widzialna aura. Przedmiot ten jest o wiele bardziej wytrzymały i zwiększa siłę użytkownika o 10 punktów.
Koszt: 200EŻ na turę
Koszt nauki: 40 SZ

- Kocioł
Wojownik staje się niezwykle szybki, co wiąże się jednak z utratą jego wytrzymałości i części siły. - 100% wytrzymałości na 1turę; - 50% siły na jedną turę; +50 szybkości na jedną turę.
Koszt: 300EŻ
Koszt nauki: 40 SZ

- Agresywny atak
Wojownik błyskawicznie podbiega do przeciwnika poziome uderzenie, co kompletnie go odsłania. Jednak po zamarkowaniu ciosu następuje potężne poziome uderzenie od drugiej strony, co najprawdopodobniej zabija wroga.
Koszt: 300 EŻ
Koszt nauki: 35 SZ

- Szał berserkera
Wojownik wpada w szał bojowy. Nie kontroluje swoich zabójczo mocnych ataków, ale również nie odczuwa bólu. Technika ta wymaga pojedynczej aktywacji i utrzymuje się 5 tur. Po 5 turach użytkownik nie jest w stanie kontynuować walki - jest wyczerpany. + 15 siły; + 30 wytrzymałości; +5 szybkości;
Koszt: 500 EŻ
Koszt nauki: 50 SZ

- Podwójne cięcie
Wymagania: nie można używać do tego broni obuchowych
Wojownik wykonuje pojedynczy zamach i jeżeli trafia przeciwnika, to na ciele trafionego pojawiają się dwie rany cięte.
Koszt: 300 EŻ
Koszt nauki: 30 SZ

Poziom 2

- Potrójne cięcie
Wymagania: nie można używać do tego broni obuchowych
Wojownik wykonuje pojedynczy zamach i jeżeli trafia przeciwnika, to na ciele trafionego pojawiają się trzy rany cięte.
Koszt: 400 EŻ
Koszt nauki: 40 SZ

- Kwiat róży
Wojownik odkłada swoją broń i atakuje gołymi rękoma. Absurd? Nie... Jego pięści zostają otoczone czerwoną aurą przypominającą Kwiat Róży. Użytkownik 5 razy stara się trafić rywala, każde trafienie przebija skórę przeciwnika i zostawia niemałe poparzenia.
Koszt: 500 EŻ
Koszt nauki: 50 SZ

- Skorupa żółwia
Wojownik wytwarza wokół siebie jakby kokon o strukturze przypominającej skorupę żółwia. Skorupa ta ma 50 pkt wytrzymałości i utrzymuje się przez 5 tur. W tym czasie użytkownik może odpocząć, lub użyć różnorakich technik wspomagających.
Koszt: 400 EŻ
Koszt nauki: 50 SZ

- Zamach śmierci
Wojownik bierze ogromny zamach swoją bronią i w pewnym momencie ją puszcza. Broń lecąca z ogromną prędkością może przysporzyć wielu kłopotów przeciwnikowi. W najlepszym przypadku może go tylko rozproszyć, co i tak może zaowocować jeżeli wojownik jest doświadczony.
Koszt: 400 EŻ
Koszt nauki: 45 SZ

- Przywołanie oręża
Wojownik składa obie ręce w katolickie "Amen" i przed nim na ziemi pojawia się jakaś broń wcześniej zapieczętowaną tą samą techniką.
Koszt: 200 EŻ
Koszt nauki: 50 SZ

Poziom 1

- Poczwórne Cięcie
Wymagania: nie można używać do tego broni obuchowych
Wojownik wykonuje pojedynczy zamach i jeżeli trafia przeciwnika, to na ciele trafionego pojawiają się cztery rany cięte.
Koszt: 500 EŻ
Koszt nauki: 50 SZ

- Boska aura
Nad wojownikiem pojawia się aureola. Siła +20; Wytrzymałość +20; Szybkość +20; Refleks +20;
Koszt: 1000 EŻ
Koszt nauki: 80 SZ

- Kwiat Lotosu
Użytkownik pojawia się zupełnie przed przeciwnikiem i nie używając broni atakuje go serią ataków z gołych dłoni. Tego ataku można uniknąć jedynie gdy ma się 70 refleksu, a przeżyć gdy ma się 70 wytrzymałości.
Koszt: 1000 EŻ
Koszt Nauki: 80 SZ

- Omega Unitra Atak
Technika samobójcza. Użytkownik pojawia się za przeciwnikiem i obejmuje go oboma rękami i czworgiem nóg. Po tej operacji następuje uwolnienie całej Energii Życiowej wojownika. Następnie jest wielkie BOOM.
Koszt: cała EŻ
Koszt Nauki: 100 SZ

- Błysk Mroku
Najpotężniejsza technika wojownika. Wojownik stojący nawet około 20metrów od przeciwnika może zabić go machnięciem miecza. Machnięcie wytwarza pionową falę, która niszczy wszystko na swojej drodze co ma poniżej 80 wytrzymałości. Można jej uniknąć jedynie gdy jest puszczana z odległości większej niż 5 metrów i ma się 80 refleksu.
Koszt: 1500EŻ za jedną falę
Koszt Nauki: 200 SZ

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.kultura.pun.pl www.priyanka-chopra.pun.pl www.czikitamenager2011.pun.pl www.forumnowoscimedialne.pun.pl www.hullcityafc.pun.pl