Nazwa forum

Opis forum


#1 2010-08-18 12:12:50

Jiro

Administrator

Zarejestrowany: 2010-08-15
Posty: 10
Punktów :   

Profesje

Profesja, jest to, można by rzec sztuka walki, którą wybieramy od początku gry.

Więc tak. Na początku wybieramy, podczas zakładania KP jedną z kilku profesji:
- Wojownik - Profesja związana z duża siłą. Walka głównie bronią, w zwarciu. Ciężkie pancerze i ulepszenia. (+5 do siły; +5 do wytrzymałości; )
- Łucznik - Jak sama nazwa wskazuje, mrówka będąca łucznikiem posługuje się bronią dystansową jaką jest łuk. (+5 do szybkości; + 5 do refleksu; )
- Druid - Profesja współgrająca z naturą. Za pomocą niektórych swoich technik potrafi połączyć się z naturą, dzięki czemu zwiększa się jego moc. (+ 5 do inteligencji; + 5 do wytrzymałości; )
- Znachor - Klasa potrafiąca leczyć innych. Jest "skarbem" na każdej bitwie mrówek. Jeżeli mrówka dobrze używa swoich umiejętności, może być na prawdę trudna do pokonania. (+ 5 do inteligencji; + 5 do refleksu)
- Mag - Tłumaczyć chyba nie trzeba? Profesja o największych obrażeniach, ale o najmniejszej obronie. (+10 do inteligencji; - 5 do wytrzymałości.)

Każda z tych klas ma swoje rozwinięcia. Jeżeli ktoś awansuje na wyższą rangę automatycznie awansuje też na nowy poziom umiejętności.

- Wojownik awansuje na Miecznika - Profesja pozwalająca walczyć dwoma jednoręcznymi mieczami na raz. (+5 do siły; + 10 do szybkości; )
- Łucznik awansuje na Strzelca - Profesja pozwalająca używać zaawansowanych technik łuczniczych. (+ 5 do szybkości; + 10 do refleksu)
- Druid awansuje na Szamana - Profesja pozwalająca posługiwać się jeszcze potężniejszymi technikami natury. Możliwość zmiany swoich kształtów. (+ 5 do siły; + 10 do inteligencji)
- Znachor awansuje na Medyka - Klasa potrafiąca siać zamęt w szeregach wroga używając klątw. Potrafi leczyć kompanów, a także udzielać im wsparcia za pomocą różnorakich Aur. (+ 5 do inteligencji; + 10 do wytrzymałości)
- Mag awansuje na Arcy Maga - Możliwość używania nowych, zabójczych technik. (+ 20 do inteligencji; - 5 do wytrzymałości)

Trzeci poziom klas otrzymuje się po awansie na żołnierza. Wtedy też można wybrać dodatkową profesję na poziomie pierwszym.

- Miecznik awansuje na Niszczyciela - Profesja o ogromnej sile. Potrafi władać dwoma dwuręcznymi broniami. Na polu bitwy jest przerażający. (+10 do siły; +10 do wytrzymałości; -5 do refleksu)
- Strzelec awansuje na Ninje - Profesja pozwalająca atakować i zabijać z ukrycia. Typowy zabójca posługujący się wszelaką bronią na dystans oraz krótkimi sztyletami w walce w zwarciu. (+ 10 do szybkości; + 10 do refleksu; - 5 do siły)
- Szaman awansuje na Totemiarza - Profesja pozwalająca na używanie totemów. Zwiększają one poszczególne statystyki mrówki,  przy pomocy energii czerpane z natury. (+10 do inteligencji; +10 do siły; -5 do wytrzymałości)
- Medyk awansuje na Lekarza - Profesja można by rzec "wymiatająca" w sprawach leczenia (+ 10 do inteligencji; +10 do refleksu; -5 do szybkości)
- Arcy Mag awansuje na Żywiołaka - Wtedy wybiera jeden z żywiołów i ulepsza go "ile wlezie". (+ 30 do inteligencji; - 10 siły; )

Podczas awansu na Weterana Gracz ma możliwość ulepszenia II Profesji na poziom drugi.

Podczas awansu na Króla, Gracz ma możliwość ulepszenia II Profesji na poziom trzeci.

Więcej o profesjach w specjalnych tematach ze spisem technik poszczególnych profek.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.prywatnymetin2.pun.pl www.slnhlo.pun.pl www.uwbinformatyka.pun.pl www.kmb.pun.pl www.radiliveremix.pun.pl