Opis forum
Profesja, jest to, można by rzec sztuka walki, którą wybieramy od początku gry.
Więc tak. Na początku wybieramy, podczas zakładania KP jedną z kilku profesji:
- Wojownik - Profesja związana z duża siłą. Walka głównie bronią, w zwarciu. Ciężkie pancerze i ulepszenia. (+5 do siły; +5 do wytrzymałości; )
- Łucznik - Jak sama nazwa wskazuje, mrówka będąca łucznikiem posługuje się bronią dystansową jaką jest łuk. (+5 do szybkości; + 5 do refleksu; )
- Druid - Profesja współgrająca z naturą. Za pomocą niektórych swoich technik potrafi połączyć się z naturą, dzięki czemu zwiększa się jego moc. (+ 5 do inteligencji; + 5 do wytrzymałości; )
- Znachor - Klasa potrafiąca leczyć innych. Jest "skarbem" na każdej bitwie mrówek. Jeżeli mrówka dobrze używa swoich umiejętności, może być na prawdę trudna do pokonania. (+ 5 do inteligencji; + 5 do refleksu)
- Mag - Tłumaczyć chyba nie trzeba? Profesja o największych obrażeniach, ale o najmniejszej obronie. (+10 do inteligencji; - 5 do wytrzymałości.)
Każda z tych klas ma swoje rozwinięcia. Jeżeli ktoś awansuje na wyższą rangę automatycznie awansuje też na nowy poziom umiejętności.
- Wojownik awansuje na Miecznika - Profesja pozwalająca walczyć dwoma jednoręcznymi mieczami na raz. (+5 do siły; + 10 do szybkości; )
- Łucznik awansuje na Strzelca - Profesja pozwalająca używać zaawansowanych technik łuczniczych. (+ 5 do szybkości; + 10 do refleksu)
- Druid awansuje na Szamana - Profesja pozwalająca posługiwać się jeszcze potężniejszymi technikami natury. Możliwość zmiany swoich kształtów. (+ 5 do siły; + 10 do inteligencji)
- Znachor awansuje na Medyka - Klasa potrafiąca siać zamęt w szeregach wroga używając klątw. Potrafi leczyć kompanów, a także udzielać im wsparcia za pomocą różnorakich Aur. (+ 5 do inteligencji; + 10 do wytrzymałości)
- Mag awansuje na Arcy Maga - Możliwość używania nowych, zabójczych technik. (+ 20 do inteligencji; - 5 do wytrzymałości)
Trzeci poziom klas otrzymuje się po awansie na żołnierza. Wtedy też można wybrać dodatkową profesję na poziomie pierwszym.
- Miecznik awansuje na Niszczyciela - Profesja o ogromnej sile. Potrafi władać dwoma dwuręcznymi broniami. Na polu bitwy jest przerażający. (+10 do siły; +10 do wytrzymałości; -5 do refleksu)
- Strzelec awansuje na Ninje - Profesja pozwalająca atakować i zabijać z ukrycia. Typowy zabójca posługujący się wszelaką bronią na dystans oraz krótkimi sztyletami w walce w zwarciu. (+ 10 do szybkości; + 10 do refleksu; - 5 do siły)
- Szaman awansuje na Totemiarza - Profesja pozwalająca na używanie totemów. Zwiększają one poszczególne statystyki mrówki, przy pomocy energii czerpane z natury. (+10 do inteligencji; +10 do siły; -5 do wytrzymałości)
- Medyk awansuje na Lekarza - Profesja można by rzec "wymiatająca" w sprawach leczenia (+ 10 do inteligencji; +10 do refleksu; -5 do szybkości)
- Arcy Mag awansuje na Żywiołaka - Wtedy wybiera jeden z żywiołów i ulepsza go "ile wlezie". (+ 30 do inteligencji; - 10 siły; )
Podczas awansu na Weterana Gracz ma możliwość ulepszenia II Profesji na poziom drugi.
Podczas awansu na Króla, Gracz ma możliwość ulepszenia II Profesji na poziom trzeci.
Więcej o profesjach w specjalnych tematach ze spisem technik poszczególnych profek.
Offline